Tréning

A szervezetfejlesztés sikerének egyik kulcsmomentuma az egyén fejlesztése, hiszen a vállalati organizáció munkavállalókból épül fel. Ha a szervezeti felépítést a vállalati stratégia megvalósítását biztosító gépezetként gondoljuk el, akkor mondhatjuk, hogy a masina működőképessége, statikai biztonsága az egyénen áll vagy bukik. Közelebbről az egyén által nyújtott teljesítmény, az ő képességei, képzettsége és az általa képviselt gondolkodásmód minden szervezetben meghatározó.

A vállalat akkor teljesít jól, ha az organizáció részeként munkálkodó egyén kiválót nyújt, az ügyfélorientált gondolkodásmód akkor fogja jellemezni a szervezet egészét, ha az ügyfelekkel érintkező egyén a megfelelő szemlélettel teszi a dolgát. Az értékesítési munka akkor lesz igazán hatékony, ha megfelelően motivált csapat végzi. A vállalati szervezeti kultúrát szükségszerűen az egyének összefésült tevékenysége határozza meg. A szervezet csúcsán megfogalmazott kívánalom csak akkor tud realizálódni, ha működésben résztvevő egyén feladatvégzése azzal összhangban történik.

Tréning

A szervezetfejlesztés sikerének egyik kulcsmomentuma az egyén fejlesztése, hiszen a vállalati organizáció munkavállalókból épül fel. Ha a szervezeti felépítést a vállalati stratégia megvalósítását biztosító gépezetként gondoljuk el, akkor mondhatjuk, hogy a masina működőképessége, statikai biztonsága az egyénen áll vagy bukik. Közelebbről az egyén által nyújtott teljesítmény, az ő képességei, képzettsége és az általa képviselt gondolkodásmód minden szervezetben meghatározó.

A vállalat akkor teljesít jól, ha az organizáció részeként munkálkodó egyén kiválót nyújt, az ügyfélorientált gondolkodásmód akkor fogja jellemezni a szervezet egészét, ha az ügyfelekkel érintkező egyén a megfelelő szemlélettel teszi a dolgát. Az értékesítési munka akkor lesz igazán hatékony, ha megfelelően motivált csapat végzi. A vállalati szervezeti kultúrát szükségszerűen az egyének összefésült tevékenysége határozza meg. A szervezet csúcsán megfogalmazott kívánalom csak akkor tud realizálódni, ha működésben résztvevő egyén feladatvégzése azzal összhangban történik.

Vagyis a sikeres szervezetfejlesztés és a teljesítmény növelésének megkerülhetetlen lépcsője a humánfejlesztés.

A humánerőképzés választott dimenziója szükségszerűen annak függvénye, hogy a vállalati működés mely életciklusában jár éppen.

Az általunk közvetített tréningek és képzési tematikák fókuszálhatnak:

  • a megfelelő vezetői attitűd elsajátítására
  • az innovatív vállalat létformát előrejelző nyitott gondolkodásmód meghonosítására
  • általában a személyes, valamint az értékesítési hatékonyság növelésére
  • idegennyelv-használati felzárkóztatásra etc…

Az értékesítésfejlesztési tréningek típusai:

  • Professzionális értékesítés
  • Prezentációval a meggyőzésért
  • Céltudatos ügyfélkezelés
  • Kulcsvevők kezelése
  • Eredményes tárgyalás
  • Operative sales management
  • Az aktív értékesítés stratégiája
  • Önmeghatározás
  • jutalom, munka

A vállalkozás működési területeinek hatékonysága akkor járatható csúcsra, ha a megfelelő produktivitás a személyek szintjén is megvalósul. Ennek hiánya egymásba gyűrűző problémák sokaságát generál(hat)ja, és hosszú távú eredményvesztéshez vezet. A személyes hatékonyság alapja a jól értett munkavállalói szerepkör, melyben a kolléga proaktívan, innovatív szemlélettel és elkötelezetten dolgozik a vállalkozás céljaiért és egyben saját sikerélményéért. A személyes hatékonyság fejlesztését célzó tréningek egyfelől az értékteremtő szemlélet elmélyítését helyezik fókuszba, másfelől a munkavégzés különböző operatív területein történő megfelelés javítását célozzák.

A személyes hatékonyság fejlesztését célzó tréningek típusai:

  • Időgazdálkodás
  • Stresszkezelés
  • Konfliktuskezelés
  • Eredményes tárgyalás
  • Innováció a gyakorlatban
  • Céltudatos ügyfélkezelés etc.

A jól elgondolt humánerőképzés garantáltan új dimenziót nyit vállalkozása életében.

Vagyis a sikeres szervezetfejlesztés és a teljesítmény növelésének megkerülhetetlen lépcsője a humánfejlesztés.

A humánerőképzés választott dimenziója szükségszerűen annak függvénye, hogy a vállalati működés mely életciklusában jár éppen.

Az általunk közvetített tréningek és képzési tematikák fókuszálhatnak:

  • a megfelelő vezetői attitűd elsajátítására
  • az innovatív vállalat létformát előrejelző nyitott gondolkodásmód meghonosítására
  • általában a személyes, valamint az értékesítési hatékonyság növelésére
  • idegennyelv-használati felzárkóztatásra etc…

Az értékesítésfejlesztési tréningek típusai:

  • Professzionális értékesítés
  • Prezentációval a meggyőzésért
  • Céltudatos ügyfélkezelés
  • Kulcsvevők kezelése
  • Eredményes tárgyalás
  • Operative sales management
  • Az aktív értékesítés stratégiája
  • Önmeghatározás
  • jutalom, munka

A vállalkozás működési területeinek hatékonysága akkor járatható csúcsra, ha a megfelelő produktivitás a személyek szintjén is megvalósul. Ennek hiánya egymásba gyűrűző problémák sokaságát generál(hat)ja, és hosszú távú eredményvesztéshez vezet. A személyes hatékonyság alapja a jól értett munkavállalói szerepkör, melyben a kolléga proaktívan, innovatív szemlélettel és elkötelezetten dolgozik a vállalkozás céljaiért és egyben saját sikerélményéért. A személyes hatékonyság fejlesztését célzó tréningek egyfelől az értékteremtő szemlélet elmélyítését helyezik fókuszba, másfelől a munkavégzés különböző operatív területein történő megfelelés javítását célozzák.

A személyes hatékonyság fejlesztését célzó tréningek típusai:

  • Időgazdálkodás
  • Stresszkezelés
  • Konfliktuskezelés
  • Eredményes tárgyalás
  • Innováció a gyakorlatban
  • Céltudatos ügyfélkezelés etc.

A jól elgondolt humánerőképzés garantáltan új dimenziót nyit vállalkozása életében.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Ajánlat kérés

    Hírlevél feliratkozás