Piackutatás

Minden vállalkozás sikerének alapfeltétele a korrekt önmeghatározás. A tudatos működés aligha nélkülözheti a piacon betöltött pozíció, szerep, illetve a vállalkozás adottságaink – közte erősségeink és gyenge pontjaink – alapos ismeretét. Egy meghatározott cél felé, vagyis adott irányba elindulni csak úgy szabad, ha a működési piacunkat jelentő térképen pontosan oda tudunk bökni, ahol éppen tartunk. Ha csak a vágyott célt látjuk, de a helyzetünkről nem veszünk tudomást, hogyan is lehetnénk biztosak abban, hogy jó irányba haladunk, és nem tévesztünk célt?!

Jól szemlélteti ezt a helyzetet a hegycsúcsra igyekvő túrázó, aki térkép és helyismeret híján csakis „torony iránt” haladhat, ami magában rejti annak veszélyét, hogy túl meredek lesz a kaptató, de az is megtörténhet, hogy olyan akadály kerül az útjába, amelyen nem tud átkelni. Ha viszont ismerné a pozícióját és a környezetét, a térképen kereshetne és bizonyára találna is olyan útvonalat, amelynek teljesítésére képességei alkalmassá teszik.

Az üzleti működés során sokszor már az elérni kívánt célok körvonalazása is kihívást jelent. Vállalkozása stratégiai céljainak megfogalmazásához, valamint a taktikai döntések meghozatalához feltétlenül szükség van a működési környezet megismerésére.

Manapság kevés olyan piac van, mely ránézésre átlátható, viszont egyre több olyan kiváló piackutatási módszert ismerünk, amelyek alkalmazása segíti a stratégiai döntések meghozatalát és csökkenti az azokban rejlő üzleti kockázatot.

Piackutatás

Minden vállalkozás sikerének alapfeltétele a korrekt önmeghatározás. A tudatos működés aligha nélkülözheti a piacon betöltött pozíció, szerep, illetve a vállalkozás adottságaink – közte erősségeink és gyenge pontjaink – alapos ismeretét. Egy meghatározott cél felé, vagyis adott irányba elindulni csak úgy szabad, ha a működési piacunkat jelentő térképen pontosan oda tudunk bökni, ahol éppen tartunk. Ha csak a vágyott célt látjuk, de a helyzetünkről nem veszünk tudomást, hogyan is lehetnénk biztosak abban, hogy jó irányba haladunk, és nem tévesztünk célt?!

Jól szemlélteti ezt a helyzetet a hegycsúcsra igyekvő túrázó, aki térkép és helyismeret híján csakis „torony iránt” haladhat, ami magában rejti annak veszélyét, hogy túl meredek lesz a kaptató, de az is megtörténhet, hogy olyan akadály kerül az útjába, amelyen nem tud átkelni. Ha viszont ismerné a pozícióját és a környezetét, a térképen kereshetne és bizonyára találna is olyan útvonalat, amelynek teljesítésére képességei alkalmassá teszik.

Az üzleti működés során sokszor már az elérni kívánt célok körvonalazása is kihívást jelent. Vállalkozása stratégiai céljainak megfogalmazásához, valamint a taktikai döntések meghozatalához feltétlenül szükség van a működési környezet megismerésére.

2018-ban kevés olyan piac van, mely ránézésre átlátható, viszont egyre több olyan kiváló piackutatási módszert ismerünk, amelyek alkalmazása segíti a stratégiai döntések meghozatalát és csökkenti az azokban rejlő üzleti kockázatot.

Mikor van szüksége
piackutatásra?

A vállalkozási életciklus minden olyan pontján, amelyet cége útelágazásként él meg, vagyis amikor a továbbműködésről csak kérdőjellel végződő mondatokban tud gondolkodni, és válasz híján nem tud felelősen dönteni a következő lépésről.

Önnek csak a kérdését kell hozni, mi pedig szállítjuk a választ.

Professzionális, nemzetközileg elismert módszereket alkalmazó piackutatási szolgáltatásaink segítenek a válaszadásban. A jelenleg érvényes kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek mindegyikével dolgozunk.

Mikor forduljon hozzánk?

  • Ha többet szeretne tudni (már meglévő vagy potenciális) fogyasztói vásárlási attitűdjéről, preferenciáiról, illetve motivációiról.
  • Ha pontos ismereteket szeretne terméke/szolgáltatása piacon betöltött szerepéről.
  • Ha képbe szeretne kerülni a piac egyéb szereplőinek márkapozíciójával.
  • Új termék bevezetésekor, a szegmentálás dilemmáiban.
  • Terméke/szolgáltatása árpozicionálási kérdéseiben.
  • Ha új kampányba kezdene, és minimalizálni szeretné a kockázatot

Mikor van szüksége
piackutatásra?

A vállalkozási életciklus minden olyan pontján, amelyet cége útelágazásként él meg, vagyis amikor a továbbműködésről csak kérdőjellel végződő mondatokban tud gondolkodni, és válasz híján nem tud felelősen dönteni a következő lépésről.

Önnek csak a kérdését kell hozni, mi pedig szállítjuk a választ.

Professzionális, nemzetközileg elismert módszereket alkalmazó piackutatási szolgáltatásaink segítenek a válaszadásban. A jelenleg érvényes kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek mindegyikével dolgozunk.

Mikor forduljon hozzánk?

  • Ha többet szeretne tudni (már meglévő vagy potenciális) fogyasztói vásárlási attitűdjéről, preferenciáiról, illetve motivációiról.
  • Ha pontos ismereteket szeretne terméke/szolgáltatása piacon betöltött szerepéről.
  • Ha képbe szeretne kerülni a piac egyéb szereplőinek márkapozíciójával.
  • Új termék bevezetésekor, a szegmentálás dilemmáiban.
  • Terméke/szolgáltatása árpozicionálási kérdéseiben.
  • Ha új kampányba kezdene, és minimalizálni szeretné a kockázatot

Forduljon hozzánk bizalommal!

Ajánlat kérés

    Hírlevél feliratkozás